7.4.14

KCW: de bermuda met de olifantjes

Het is Kids Clothes Week én ik heb deze week halftijds verlof, dat kan alleen maar een naaiboost geven. De week is goed gestart en een eerste broekje is al klaar. Ik dook in mijn broekjespatronenmap en haalde er iets uit wat met een paar kleine aanpassingen voor een bermuda kon doorgaan. De zakjes die ik over de buitenbeennaden zette om de broek wat stoerder te maken, tekende ik gauw zelf.

staande bermuda

De stof met superschattige olifantjes is een katoenen canvas van Kokka.

olifantjes

Voila, hop naar het volgende projectje.

16 opmerkingen:

  1. Dat is heerlijk als je een week halftijds verlof hebt.
    Ik vind het een vrolijk en stoere bermuda! Mooi stofje heb je gebruikt.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jou lijkt dat allemaal zo simpel en alsof het een piece of cake is ;). Alleen al een patroon selecteren en de bijhorende stof kost mij behoorlijk wat tijd ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, maar bij mij ook hoor. Alleen niet voor elk stuk :-) (en gelukkig maar, anders kreeg ik nooit iets gedaan)

      Verwijderen
  3. Super grappig dat die broek gewoon blijft staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je laat het klinken alsof het allemaal op twee minuten klaar is, haha! Toffe broek, zal zeker vaak uit de kast komen de komende maanden.

    BeantwoordenVerwijderen